Hea kosmeetik on see, kes pühendub ja hoolib oma klientidest, hoiab end ilumaailma uudistega kursis, koolitab ja täiendab end pidevalt.
Et minust saab kosmeetik, teadsin juba põhikoolis. Tänaseks olen lõpetanud Eesti Esimese Erakosmeetikute kooli ja kogemust kosmeetikuna on mul 21 aastat. Suurema osa sellest ajast olen töötanud Tallinna suurimas ja julgen öelda ka, et parimas ilusalongide ketis Desiree. Seal töötades olen saanud väga hea kogemuse kosmeetika ala kõrgetest standarditest. Tean, kuidas olla hea iluteenindaja. Peale lapse sündi soovisin ise oma aega paremini planeerida ning juba viimased kuus aastat olen pidanud armsat ilutuba.
Kõige suuremaks väärtuseks enda juures peangi pikaaegset kogemust iluvaldkonnas.
Tänapäeval areneb iluvaldkond tohutul kiirusel ja tihti on kliendid segaduses, mida kuulata ja keda uskuda. Minu soov on, et klient saab mind täielikult usaldada ja tunda end minu juures täisväärtuslikuna, nautides iluprotseduure ja unustada argimured. Minu kliendid on minu suurim vara!
Salongis kasutan näohoolduses Babori tooteid.
BABOR on rahvusvaheliselt tunnustatud mainekas kõrgkvaliteetseid nahahooldustooteid esindav Saksa bränd.
BABOR suundumust ja sellest tulenevat unikaalset positsiooni on algusest peale iseloomustanud 3 tegurit: BABOR enda uurimislaborid, soov väärtustada teaduslikul tasemel kvaliteetsemaid looduslikke essentse ja rakendada need iluteenistusse ning, mis ei ole sugugi vähem tähtis, partnerlus ja koostöö professionaalsete kosmeetikutega. Sellega lõi dr Babor optimaalsed eeldused, et töötada lisaks arvukatele innovaatilistele toodetele välja ka täiesti uudsed hooldusmeetodid, otsides loodusest järjepidevalt üha tõhusamaid ilueliksiire.
Tulemuseks on luksuslik ja looduslik hooldus, mille toime ja koostis vastavad kõige kõrgematele nõudmistele. Igat BABOR toodet saadab alates väljatöötamisest korporatsiooni enda uurimus- ja arendusosakonnas kuni tootmisprotsessi ja väljastamiseni katkematu kvaliteedikontroll. Seejuures suhtub BABOR oma vastutusse looduse ees väga tõsiselt. Sellepärast ei ole jätkusuutlikkus ja keskkonnakaitse mitte üksnes loosungid, vaid ka iga töötaja taotlus. Loodusega kooskõlas saavutame me kõige ilusamaid tulemusi. Ilu kui ettevõtte eesmärk. Ühine siht ja kordumatu heaolutunne, mida üle 100 000 iluprofessionaali rohkem kui 60 maailma riigis päev –päevalt nõudlikele tarbijatele rõõmuga edasi annavad.